Apropå påvens resa till Angola tidigare i våras, och hans då uttalade synpunkter på HIV-bekämpning:
En okänslig präst ifrån Rom
har offentligt förklarat sin dom:
"Trär du på en ballong
så blir skaparen vrång".
Jag hoppas hans kyrka blir tom!
Blir valet i september en folkomröstning om SD?
4 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar